persbericht | vandelanotte versterkt m&a-afdeling met nieuwe partner

29 mei 2024

PERSBERICHT | Vandelanotte versterkt M&A-afdeling met nieuwe partner

Vandelanotte, het grootste onafhankelijke kantoor van België, zet haar groeiambities kracht bij met de aanstelling van Chris Van hoorde als nieuwe partner M&A (Fusies & Overnames). Chris verlaat na drie succesvolle jaren als partner en gedelegeerd bestuurder het Gentse corporate finance kantoor VDP om vanaf 27 mei 2024 de M&A-afdeling bij Vandelanotte verder uit te bouwen.

Chris Van hoorde

Gedurende zijn carrière bij onder andere KBC, Dealmakers en VDP bouwde Chris heel wat ervaring en expertise op in corporate finance, met een sterke focus op M&A. “Met Chris in ons M&A-team zal Vandelanotte Corporate Finance een nog sterkere focus leggen op de verkoop van bedrijven en de M&A-afdeling verder uitbouwen tot een kwaliteitsvolle referentie in de markt. Hij kan hierbij steunen op een sterk en performant team van gedreven medewerkers met bewezen expertise”, zegt Veerle Buyl, partner Corporate Finance bij Vandelanotte.

“Bij Vandelanotte is er heel wat marktkennis en expertise aanwezig, waardoor klanten altijd kunnen rekenen op passend advies. Met de slagkracht van een grote groep en een doorgedreven focus van het team, moeten we erin slagen om op korte termijn een aanzienlijk marktaandeel te verwerven in M&A,” aldus Chris. “Vanaf het eerste gesprek voelde ik de motivatie om mee te schrijven aan een fantastisch verhaal. Vandelanotte wordt gekenmerkt door een familiaal karakter, een grote mate van betrokkenheid, een no-nonsense aanpak en oplossingsgerichte creativiteit.”

Met deze strategische aanstelling onderstreept Vandelanotte opnieuw haar ambitie om te groeien en haar positie in de markt te versterken.