persbericht | vandelanotte slaat de handen in elkaar met waals accountancykantoor comptact

30 augustus 2022

PERSBERICHT | Vandelanotte slaat de handen in elkaar met Waals accountancykantoor Comptact

Vandelanotte blijft verder schrijven aan hun groeiverhaal. Na het nieuws over de fusie met het auditkantoor Callens, Pirenne, Theunissen & Co begin juli, slaan ze nu de handen in elkaar met het Waals accountancykantoor Comptact. Het kantoor in Lasne wordt daarmee de vijftiende vestiging van Vandelanotte.

Naast huidig bestuurder Eric Sauvage, telt het kantoor een zestal medewerkers. De overname is een doordachte, strategische stap voor Vandelanotte. Nikolas Vandelanotte, CEO bij Vandelanotte legt uit: “Dit is een hele mooie aanvulling en een eerste stap in Waals-Brabant voor ons. Deze overname ondersteunt onze strategische keuze om weldegelijk een nationaal kantoor te zijn, met een sterke vertegenwoordiging in de verschillende regio’s van ons land.”

Ook bij Comptact kijken ze positief naar de toekomst. “De samenwerking met Vandelanotte laat ons toe om onze klanten een ruimere dienstverlening aan te bieden. Zo kunnen we hen een nóg beter advies geven, dat 100% afgestemd is op hun situatie”, aldus Eric Sauvage.

Vandelanotte telt ondertussen meer dan 450 medewerkers die zich dagelijks buigen over de boekhoudkundige, fiscale, economische, juridische en sociale vraagstukken van hun klanten en hen advies op maat meegeven.